9 Kasım 2012 Cuma

42 GÜNLÜK BEBEĞİ OLAN BAŞAK CEVİZ'İN ANKET/ RÖPORTAJ SORULARIMA CEVABI:)) TEŞEKKÜRLER


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz? 
 
 İlk 3 aydan sonra çok rahattım. 10 kg aldım. Kilolar ilk 10 günde kendiliğinden gitti.        Emziriyorum diye de ne bulduysam yemiyorum ama.
 *Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Bu gerçek mi ve benim mi dedim içimden
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
42 günlük
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Daha yeni olduğu icin tüm dünyam o.
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Emzirme, gaz çıkartma, alt değistirme, uyutma ve en keyiflisi oyun.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Daha sakin ve sabırli biri oldum. Tabii ki önceliklerim değisti.
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Daha tam kestiremiyorum :)
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Doğum iznimdeyim ama ise dönecegim ve biliyorum ki zor olacak
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Bloğum yok 
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
İçerilerine ve diğer annelerin önerilerine
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Olabildiğince doğal beslenmeye çalışıyoruz.
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
42 gündür hem sağıip hem emziriyorum, insallah devam eder.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder