20 Kasım 2013 Çarşamba

BEBEKLER DE UYKU DÜZENİ OLUŞTURURKEN GEREBİLECEK TABLO

Bebeğimiz doğduğu andan itibaren acaba yeteri kadar mı uyuyor? az mı uyuyor? Uyku düzenini  ne zaman yapmaya başlamalıyız? Bu çocuk gece niçin bu kadar sık uyanıyor? diye birçok sorar dururuz. Hatta internette araştırma yaptığınız da Uykusuzanneler diye bir site bulabilisiniz. Burada anneler sıkıntılarını paylaştığı gibi uzmanlardan da fikir alabiliyorlar. Bebeklerinize uyku düzeni oluştururken bakmanız gereken bir site bence.
Ben de oğlumu büyütürken uyku ritiüeline çok dikkat ettim Uyku düzenimiz bize özeldi. Çok erken gece uykusuna yatan bir çocuk değil, Altuğ. Ama uykusu gelince de uyutmak gibi bir sıkıntım hiç bir zaman olmadı. Uyku sorunu için birçok kitap, ekol hakkına kitaplar okudum. Uyku ile ilgili çeşitli seminerlere gittim. Ve içinden bize ait bir düzen oluşturduk. Bu düzeni oluştururken de ortalama ne kadar uyumalı sorusunun cevabı içn de aşağıdaki listeden yararlandım. Sizlerin de belki işine yarayabilir diye de paylaşıyorum..

fotoğraf 2.PNG görüntüleniyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder