25 Nisan 2013 Perşembe

SEVGİLİ AYLİNANNE:)




Blog yazan ve özellikle bebek sahibi annelerin bildiği, takip ettiği  Aylinanne'den bahsetmek istiyorum sizlere.
Benim de ilk günden beri severek takip ettiğim , çok şey de öğrenip, farkındalığımı arttıran biri Aylin:))
Ata'nın annesi, Özel eğitim gereken öğrencilerin öğretmeni, Hürriyet gazetesinde köşe yazarı, iyi bir anne , blogger ... Daha birçok şey ekleyebiliriz Aylin'e.
İstanbul da iken çeşitli etkinlikler sayesinde sanal olan arkadaşlığımızı canlı canlı hale getirdik. Şimdilerde güzel İzmir'den annelere destek vermek için yazılar yazmaya devam ediyor.



Bir süredir perşembe günleri Özel eğitim alan, özel durumları olan çocuklar ve anneleriyle röportajlar yapıyor. Neredeyse şimdiye kadar 10-12 röportajı yayınlandı. Bu röportajları heyecanla bekliyorum. Neler yaşanıyor? bizler neler yapmalıyız? gibi sorularımın cevaplarını  buluyorum..Sizler de bu röportajları okumak isterseniz burayı  tıklamanız yeterli..
Aylin için o kadar çok yazılacak şey var ki esasında.. Ayrıca bir süredir Hürriyet Pasaj da köşe yazıalrı çıkmaya başladı. Hürriyet'in internet sitesini gezerken Aylin'in köşesine de uğramanızı tavsiye ederim. Özellikle çocuklu bir anne- baba iseniz yazılar tam sizlere göre:)) Bu yazıları ayrıca sitesinde de okuyabilirsiniz. Okumak için tık lütfen:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder