30 Nisan 2013 Salı

OTİZMİ YAŞAMAK VE YOL ALMAK PANELİ GAYRETTEPE FLORENCE NİGHTİNGALE HASTANESİNDE YAPILDI!

Cumartesi günü Gayrettepe Florence  Nightingale Hastanesinin ev sahipliğinde Alternatif Anne'nin desteğiyle Otizm ile yaşamak ve Yol Almak Paneli gerçekleşti.










Ben gerçekten çok şey öğrendim. Hayatın içinde yaşayıp gidiyoruz. Sorun bizim değilse bazen farkında bile olmuyoruz. Otizmli çocukları, aileleriyle karşılaşmak o anlamda benim için çok önemli oldu.
Değerli katılımcılar, katılan ailelerle çok güzel paylaşımlarda bulundular. Konuşmacılardan avukat  Jülide Işıl Hanımdan ben inanılmaz çok şey öğrendim. Otizmli her çocuğun ailesi hukuki haklarını bilmesinin ne kadar önemli olduğunu fark ettim. Çok önemli bir paylaşımdı. İnanın çok etkilendim. Diğer tüm konuşmacılar çok önemliydi. Ara verildiğinde her aile bir uzmanın etrafında bilgi alıyor, hasret gideriyor, çözüm yolları arıyorlardı.
Şimdi şunu düşünüyorum; iyi ki bu panel olmuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder