26 Kasım 2012 Pazartesi

SEVGİLİ SERRA'NIN ANNESİ ZEYNEP'İN ANKET / RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
Çevremdekilere nazaran kolay bir hamilelik geçirdim diyebilirim ne bulantım, ne baş dönmem ne de iştahsızlık vs.. gibi sorunlar yaşamadım.  Hamileliğim süresince de toplamda 12 kilo aldım.
*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Öyle tarifi olmayan hisler ki, anlatılmaz yaşanır diyorum ama yine anlatmaya çalışırsam hayatımda şimdiye kadar hiç yaşamadığım rahatlıkla beraber müthiş bir mutluluktu o an.. Normal doğumdu benimkisi an be an her şeyi yaşadım ve iliklerime kadar hissettim desem yeri o yüzden kucağıma geldiği an çok ama çok duygu doluydum gördüğümde ise ağlamaya başladım. Bunları yazarken de gözlerim doldu resmen.
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
1 yaşında
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Şimdiye kadar hep düzenli bir yaşantım olmuştur çocukla beraber ise apayrı bir düzen aldı hayatımız.
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Çalışan bir anne olduğum için haftaiçi öğle araları emzirmeye gidiyorum 5’ten sonraları beraber geçiriyoruz. Şuan tamamen bir gözlem döneminde sanırım her şeyi incelemek istiyor, oyunlar oynuyoruz.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Hassas olan yapım daha da hassaslaştı , daha araştırmacı oldum . Yediğimiz içtiklerimize eve giren besinlere daha da dikkat etmeye başladım.
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Ne aşırı korumacı ne de aşırı rahat, dengeyi koruyabiliyorum sanırım.
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Kızım 6. Ayını doldurdu işe başladım. Tahmin ettiğim kadar zor olmadı aslında ama bunda evimle işimin çok yakın olmasının ve öğle araları da eve gidip kızımı görebiliyor olmamın faydası var sanırım. Bu yüzden çok hissetmedim galiba.
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Evet kesinlikle öyle zaten blogumu hamile kaldığımda kızım için açtım ve kızıma dair her şeyi orada paylaşıyorum bütün annelik deneyimlerimle birlikte .. 

*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Kullanışlı olmasına, zararlı olmamasına, kaliteli ve sağlıklı bir şekilde kullanılabilecek ürünleri tercih etmeye çalışıyorum. Besinlerde de katkı maddeli hiçbir şeyi vermemeye özen gösteriyorum
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Hazır gıdaları olabildiğince yedirmemeye çalışıyorum zor da kalmadığım durumlarda diye belirtmeliyim çünkü seyahatte, uçakta vs.. vermek durumunda kaldığım oldu. Uygun şekilde pişirilmiş sebze ve dönemdeki meyveleri yedirmeye dikkat ediyorum daha çok
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
Şuan hala yoğum bir şekilde emiyor ve 2 yaşına kadar da emzirmeyi istiyorum .


Zeynep Derici ÖZTÜRK



TEŞEKKÜR EDERİM:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder