16 Kasım 2012 Cuma

SEVGİLİ MÜJDE SİEWERT',İN ANKET/ RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))



*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
 Uc hamilelik gecirdim,ucunde de buyuk bir problem yasamadim. Maalesef ilk hamileligimde yaklasik 30 kilo aldim ve buyuk bir kismini veremeden tekrar hamile kaldim. Neyse ki diger bebeklerde kilo almadim hatta ucuncu bebekte kilo verdim. Bebegim 9 Aylik ve yeniden diyete basladim. Hala vermem gereken 20 kilo var.

*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Ilk bebegimde cogu annenin aksine hic aglamadim,cevremde onca insan olmasina ragmen hic konusmadan kucagima alip hicbirsey soylemeden emzirmeye basladim. Sanki her zaman yaptigim bir seymis gibi..o an sadece ikimiz vardik..

*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
Ilk kizim 4 yasinda, ikinci kizim 2 yas 11 Aylik, kucuk oglumsa 9 Aylik

*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Gunun nasil baslayip nasil bittigini bilemiyorum, daha fazla Saat gerek bana :) herbiri ayri ayri ilgi bekleyen miniklere vakit ayirma becerisini kazandim ve eskisi gibi tabiki o kadar yalniz zamanim yok

*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Iki kizim okula gidiyor tam gun..Gune kucuk oglanla baslayip, ablalari okula birakiyoruz. Haftaici aksam saatlerinde esimle birlikte cocuklarla oyun ve aktivite yapmak buyuk keyif

*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Benmerkezci ve sabirsiz degilim artik, ve cok az uykuyla yasanabilecegini ogrendim :)

*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Korumaciya cok daha yakin bir anneyim

*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Benim isim full-time annelik ve bir kac sene daha boyle surecege benziyor

*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Bir sure once bir blog acmistim vede yazarken gayet mutluydum ama bir noktadan sonra isin ucu kacti ve yazacak vaktim olmuyor

*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Tabiki saglik acisindan bir sakincasi olmayan ve bilinmis urunler tercih ediyorum

*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Hicbir konuda israr etmedigim gibi yemek konusunda da israrci degilim. 2 yasindan beri her iki kizimda yemeklerini kendileri yiyor ve her yemekten tadiyorlar. Biz ne yiyorsak ayni yemekleri tadiyorlar. Onlara ozel bir yemek yapmadim.

*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
Ilk kizimi 15 ay emzirdim, ikincisini 2 yasina kadar, 9 Aylik olan bebegimi ise 2 yasina kadar emzirmek hedefim.. Iki kizimi da ilk 1 sene ek gida vermeden emzirdim ve yemege geciste hicbir sikinti yasamadim. Umarim oglumda da aynisini yasarim.

TEŞEKKÜR EDERİM:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder