20 Kasım 2012 Salı

SEVGİLİ BURCU 'UN ANKET/ RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
Riskli bir gebelikti, yatarak geçti.(Servikal yetersizlik, 13. Haftada serklaj)14 kilo aldım, 6 kilo fazlam kaldı doğum sonrası, henüz veremedim.

*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Dünya durduJ
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında? 
7 aylık
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti? 
Başka bir gezegende gibiyizJ Herşey ona göre ayarlanıp planlanıyor. Çok keyifli, uykusuzluk bazen can sıkıcı olsa da..
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor? 
Çalışıyorum, haftasonları ve Cuma günlerimi onunla tam gün geçirebiliyorum. Onun isteği ve ihtiyaçları doğrultusunda geçiyor zaman.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi? 
Sakinleştim.
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı? 
Rahat olmaya çalışan korumacı diyelimJ
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için? 
Devam ediyorum, 2,5 aylıkken başladım işe, başlarda bırakıp işe gitmek zor gelse de sonradan annem baktığı için alışmakta çok zorlanmadım.
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Bloğum yok ama sıkı bir blog takipçisiyim.
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz? İçeriklerinin sağlıklı olmasına, daha önce sonuç almış genellikle blogger annelerin deneyimlerine göre yönleniyor tercihlerim.
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı? 
Beslenme konusunda şeker ve tuz dışında katı kurallarım yok. Listelere bağımlı olarak başlamadı ek gıda serüvenimiz. Rahat davranmaya çalışıyorum.
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz? 7aydır anne sütü ile devam ediyoruz. Hedef şimdilik 1 yaş sonrasına bakıcaz.


Burcu Tuğ; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder