22 Şubat 2010 Pazartesi

ALTUĞ............

9 yorum:

  1. ayh canım çok tatlı olmuş maşallah allah nazarlardan saklasın,korusun inşallahh..

    YanıtlaSil
  2. minik adam çok güzel..
    Allah bağışlasın size..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Öncelikle bebeğinizi güle güle, saglıkla büyütün.

    Bebeğiniz erken doğduğu için, 1. ayında işitme ve gözle ilgili olarak da retina muayenesi yaptırmanız gerekebilir diye hatırlatmak istedim.

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederiz. Sağlıklı, mutlu, uzun bir hayatı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. retina muayenesi ve işitme testi yapıldı. sorun yok. 8 hafta olunca tekrar göz muayenesi olacak...
    herkese temennileriniz için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı uyumuş huzur dolu görünüyor:)Bülent Hoca çok ince bir insan eşim Çapa 'da olduğu için bize bakmayı kabul etmişti.bebek gelişmiyor diye üzülmemem için 2. 5 kg civarı olur diyordu 1700 gr zor oldu:)Bu arada belki özel olacak ama tüpbebek yöntemiyle mi hamile kaldınız yoksa bizim gibi tanışıyor olmanın verdiği rahatlıktan dolayı mı tercih ettiniz?

    YanıtlaSil
  7. yerim ben onu yerim teyzesinin tatlı kuşu.........onu çok özledimmm

    YanıtlaSil
  8. SİNEMCİM BEN İSTANBUL CERRAHİ HST TÜP BEBEK BÖLÜMÜNDE KOORDİNATÖRÜM. BÜLENT BEYLE BERABER ÇALIŞIYORUM.O NEDENLE BÜLENT BEYTİ TERCİH ETTİM,NE KADAR İYİ BİR HEKİM OLDUĞUNU BİLDİĞİMDEN.

    YanıtlaSil
  9. esra'cım seni mimledim haberin olsun..
    kokla altug'u benim yerime....
    öptüm çok seni...

    YanıtlaSil