22 Nisan 2009 Çarşamba

ÇOK ÜZGÜNÜM....



Daha evvel de bahsetmiştim, ben tüp bebk bölümünde çalışmaktayım. Bugün çok fena bir haber aldım.Gerçekten beni çok etkiledi ve üzdü..Bizde tedavi görmüş ve hamile kalmış bir anne adayı aradı.Tüp bebek tedavisinde yasal olarak 3 adet embriyo transfer ediliyor.Eğer hastanın daha fazla embriyosu varsa 5 yıl saklanabiliyor.Bu hastamızda dondurulmuş embriyoları hakkında bilgi almak için aramış.Ben embriyoları hakkında bilgi verdim..Hamileliğinin nasıl geçtiğini sordum.Bebeklerini 27. haftada erken doğumla doğurduğunu söyledi. Arama nedenininde bebekleri yenidoğan yoğun bakımı servisinde dün kaybettiğini söyledi. İşte o an sözün bittiği andı.Hastamız bebklerini kaybeder kaybetmez dondurulmuş bebeklerini soruyormuş. O an gerçekten çok ama çok üzüldüm.Hastamız konuşurken ağlamamak için kendini çok zorluyordu. Beni düşünsenize karşısında ona cevap vermek ....İnanın o andan sonra günümün pek bir anlamı kalmadı. Bu tedavi ardından hamilelik....kayıp; son aylarda olması...herşey çok kötü...öffffffff......

6 yorum:

  1. bir anne için en acı an bu olmalı.çok acı ne yazıkki.çocuklar söz konusu olunca dayanamiyorum.allh sabır versin...

    YanıtlaSil
  2. sanırım çok zordur..çalıştığım birim de gerçekten çok mutlu olduğu kadar kötü olaylarla da karşılaşıyoruz. Ama o hastamızı inanın beni çok etkiledi.sanırım ses tonuyla alakalı....gerçekten allah ona ve onun pozisyonundaki annelere sabır versin...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten söylenecek söz yok. Yakınımda benzer bir olaya şahit oldum. İkiz bebekler anne rahmini daha zorladıkları için maalesef böyle üzücü olaylar oluyor. Allah bebeklerini kaybeden bütün annelere sabır ve dayanma gücü versin.

    YanıtlaSil
  4. Benim içim acıyor varlığını bile daha hissetmeden kaybettiğim bebişe o kadıncağızın içi nasıl yanıyordur Allahım sabır versin.Senin işinde çok zor Esracım Allah kolaylık versin sanada sevgiler

    YanıtlaSil
  5. inanın ufak gebelik haftasında bebek kayıpları da zor...ama bu durm gerçekten yıkıcı...

    YanıtlaSil
  6. ne zor bir durum, umarım sağlıklı bir doğum ve bebekle aynı mutluluğa hiç bir sorun yaşamadan yeniden kavuşur..

    YanıtlaSil