26 Mart 2009 Perşembe

mısra bebiş





Mısracık büyüdü ve poz verdi....

4 yorum:

  1. maşallah hello kitili elbisede süpermişş nerden aldınız acaba:??:))elifimede bn alsam yani:))

    YanıtlaSil
  2. merhaba,yorumunuza teşekkürler. mısranın elbisesi oyso dan. şişli deki cevahir alışveriş merkezinden aldım.siz bana emalime adresinizi verirseniz,elifçiğe de hediye almak isterim, izin verirseniz...

    YanıtlaSil
  3. esra hanmcım çok teşekkür edrim almış kadar oldunuz 11 yıldan sonra beklenen bi bebek oldugu için okadar çok kıyafet aldımki bi çogunu giyemeden küçüldü hediyelerde çok . esprisine öle yazmıştım cevahire yolum düşerse alırım zaten tombalak olunca biz pek ayımıza göre giyemiyoruz sevgiler canım düşünmeniz yeter güzel yürekli kardeşim

    YanıtlaSil
  4. BEN TEŞEKKÜR EDERİM.ELİFÇİĞİ BENİM İÇİN ÖPÜN..

    YanıtlaSil