13 Şubat 2009 Cuma

aslı'nın baby-shower partisi

Sevgili Aslıcım
















Perşembe günü hastanede Aslı'ya yaptığımız babyshower ( hoşgeldin bebek) partisi süperdi .Hastane şartlarında muayene odasını süsledik.İstanbul cerrahi tüp bebek bölümü olarak hepimiz Mısra bebek için aldığımız hediyeleri çok şirin bir kutuya yerleştirdik.İleride Mısra'nın oyuncaklarını koyabilir o kutuya Aslıcııım.

En güzeli Aslı'nın haberi yoktu. Onu odaya çağırdığımızda surat ifadesiydi.Menümüz de iyiydi.Annemin böreği,Fatma'nın poğaçası,Serap ve kızının yaptığı hindistan cevizli kurabiyesi,pelitten aldığımız( bizim kliniktekilerin favorisi )ekpa pasta ve zencefil organizasyonun bize hazırladığı bebek kurabiyeleri....HERŞEY SÜPERDİ...






3 yorum:

  1. EVET BÖREKLER ŞAHANEYDİ:)

    YanıtlaSil
  2. parti benim için tam bir sürpriz oldu, günler öncesinden ayarlamışsınızdır ama benim ruhum bile duymadı..
    oda çok şirin olmuştu, her yer pembiş süslerle doluydu. bebek kurabiyelerinden ilk defa yedim, harika görünüyorlardı ve tatları müthişti. hediyeler aç aç bitmedi, mamalar ye ye bitmedi valla. hediyeler o kadar isabetliydiki her biride ihtiyacım olan şeylerdi. bu kadar becerikli, düşünceli ve zevkli bir ekiple çalıştığım için çok şanslıyım. bu güzel parti beni çok mutlu etti ve hamileliğimin tadında varmamı sağladı:)
    esracım bebek odasının süslenmesinde kimbilir neler yapacaksınız, sabırsızlıkla bekliyorum.
    sizi çok seviyorum..
    şanslı hamile Aslı.

    YanıtlaSil